Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2013 13:43 - Да почустваш Бога - Какво още може да бъде направено? Ден четвърти
Автор: ezdra Категория: Новини   
Прочетен: 3108 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 20.03.2013 22:46


image


КАКВО ОЩЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ НАПРАВЕНО ?



Исая 5:4
"Какво повече беше възможно да се направи за лозето Ми , което не му направих? Защо тогава , когато очаквах да роди сладко грозде , то роди диво?" 

     Пророк Исая разказва историята на един мъж , който има лозе на плодороден хълм.Той обработва земята и отстранява камъните , така че нищо не пречи за разтежа на лозите. Издига кула в средата на лозето , за да го пази от диви животни и крадци.Прави голяма бъчва за вино от узрялото грозде и чака. Но вместо да роди хубаво грозде , лозето дава кисел плод.
     Притчата илюстрира връзката между Бога и Неговия народ. Бог е направил всичко необходимо за нас, за да даваме в изобилие духовни плодове.Той ни спасява като нямаме надежда . Дава ни Светия Си Дух , за да стане животът ни плодоносен. "А плодът на Духа е: любов , радост , мир , дълготърпение , благост , милосърдие , вярност , кротост , себеобуздание ; против такива неща няма закон" (Галатяни 5:22-23).Господ премахва нашите грехове , така че да сме свободни да Му служим. Имаме Библията в различни преводи. Сега повече от всякога имаме достъп до християнски книги , музика , видио , радио и телевизионни програми , списания , които ни учат и насърчават. Преди всичко имаме пряк достъп до Бога чрез молитва. Исус казва : "На когото много е дадено , от него много и ще се изисква" (Лука 12:48). Един ден Бог ще ни държи отговорни за всичко , което е направил за нас. Ще иска да Му покажем плодовете на щедрите Му дарове в нашия живот.   Какво ли ще намери?


(Из книга втора на Хенри Т.Блекаби и Ричард Блекаби - "Да почустваш Бога") 





Гласувай:
4



1. lightsaber123 - Ама и ти...
31.05.2013 16:31
"Един ден Бог ще ни държи отговорни за всичко , което е направил за нас."

Ами ако аз не искам нищо от него - защо трябва да ме държи отговорен и да ми пробутва нещо, което аз не искам. Нито жертвата му искам, нито да прави каквото и да е... Защо да ме държи отговорен? Ако той ме държи отговорен - и аз ще го държа отговорен - тъй като ми натрапва нещо, за което иска отплата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ezdra
Категория: Новини
Прочетен: 233702
Постинги: 25
Коментари: 67
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031